Časté otázky o ubytovaní

Ako vyhľadať plavebné zariadenie?
Ponuka Best Cruises je zoradená podľa jednotlivých destinácií, po kliknutí na zvolenú lokalitu sa Vám zobrazia všetky ponúkané plavebné zariadenia v danej lokalite. Následne môžete Vaše hľadanie ešte spresniť podľa ďalších Vašich požiadaviek/kritérií.
Môžem si so sebou na dovolenku vziať domáce zviera?
V prípade, že máte záujem vziať svoje domáce zviera na dovolenku, informujte nás o tom vopred. Niektoré plavebné zariadenia poskytujú túto možnosť. Za domáce zviera sa väčšinou platí poplatok.
Ako si môžem rezervovať ubytovanie?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je vyplniť objednávkový formulárna našej webovej stránke www.bestcruises.sk. Do 2 pracovných dní Vám emailom potvrdíme prihlášku. V potvrdení prijatia Vašej prihlášky bude uvedené, dokedy a v akej výške je potrebné uhradiť zálohu za plavbu.
Kedy mám plavbu skutočne potvrdenú?
Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení stanovenej % zálohy z ceny plavby.
Ako je možné uhradiť platbu za ubytovanie?
Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet.
Číslo nášho účtu je: č. 2927876998/1100 Tatra banka, a.s.
Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: číslo faktúry.
Popis transakcie/Účel platby: Uveďte Vaše priezvisko + označenie ubytovacieho zariadenia na našich stránkach.

Po prijatí platby na náš účet Vám emailom zašleme potvrdenie o prijatí platby a zabezpečení ubytovania.
Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny a ubytovací poukaz?
Po obdŕžaní všetkých platieb súvisiacich s Vami objednanými službami Vám bude najneskôr jeden týždeň pred nástupom emailom zaslaný ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
Mám si zakúpiť cestovné poistenie?
Cestovné poistenie Vám samozrejme vieme zabezpečiť v spolupráci s renomovanými poisťovňami – Európska cestovná poisťovňa a Union Poisťovňa.
Kedy dostanem poistnú kartičku?
Poistnú kartičku dostanete najneskôr spolu s pokynmi a ubytovacím poukazom.
Ako si môžem k ubytovaniu doobjednať letenku?
Letenku si môžete objednať priamo cez našu web stránku v záložke letenky. Letenku je možné zaplatiť prostredníctvom kreditnej karty alebo hotovostným vkladom na bankový účet, popr. bankovým prevodom. Po splnení platobných podmienok Vám bude poslaná elektronická letenka a potvrdenie o platbe. V prípade, že nenájdete vyhovujúcu letenku, napíšte na letenky@best9.sk.
Viete mi pobyt pre rodinu alebo firmu ušiť na mieru?
Naši skúsení pracovníci majú bohaté cestovateľské skúsenosti a v minulosti organizovali dovolenky šité na mieru pre skupiny do 150 klientov. V prípade, že máte záujem o individuálnu prípravu cesty pre Vašu spoločnosť, rodinu, či kamarátov bude nám cťou pomôcť Vám pri rezervácii leteniek, ubytovania, transferov, sprievodcov. V prípade záujmu o vypracovanie ponuky kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@best9.sk.

Ak chcete mať stále aktuálne informácie, staňte sa našim fanúšikom na Facebooku, alebo sa zaregistrujte na našej stránke.

Úvod Kontakt FAQ Obchodné podmienky Facebook Verzia pre tlač Linky © BestCruises.sk, All rights reserved
Best9 CK je členom